pátek 9. března 2012

Futaba T8FG nová verze FW 5.0

Toto rádio mám již téměř 2 roky a spokojenost s ním je obrovská. To vše umocňuje i fakt, že Futaba pro toto rádio uvolňuje vcelku často nové verze firmware. Velkým zlomem byl firmware, který rozšířil počet kanálů z 10 na 14. Já osobně jsem toto rádio koupil s verzí 1.6 a postupně jsem upgradoval. Nyní jsem přešel na novou verzi 5.0. Co je zde nového?


  1. Automatické zamykání - kdo z nás si čas od času nehrábl do kolečka na procházení menu
  2. Automatické zreverzování kanálu motoru u větroně
  3. Při aktivace funkce motoru se vždy rádio zeptá, zda chceme zreverzovat kanál motoru
  4. Automatická aktivace kanálu motoru pro typ modelu letadlo
Jelikož nelítám vrtulníky, tak si vůbec netroufám rozepsat změny, které se udály právě pro ně.


Aktuální verzi firmware si můžete stáhnout ze stránek Futaby. U nové verze je vždy popis změn a návod, jak provést aktualizaci.

http://www.futaba-rc.com/software-updates.html

2 komentáře:

  1. Dobrý den,
    Stránky Futaby bohužel již nefungují. Můžete mi prosím poslat firmware 5.0 na Futabu T8FG na e-mail hombre333@seznam.cz, nebo poradit, kde bych ho stáhnul? Nějaký 5.0 firmware jsem sice na netu našel, ale obávám se, že vysílač se mnou bude po upgradu mluvit už jen anglicky, a já bych rád zachoval češtinu.
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám doma takové rádio. Jen je teda škoda, že už tam nefunguje podpora. Sice mi jejich generátor QR kódů se snažil vygenerovat přístupy do skladu, abych věděl, jaký přesný kondenzátor pořídit na repas, ale bohužel se to nějak nepovedlo. No, škoda že to prostě už nefunguje. Byly to fakt šikovné věci. :-)

    OdpovědětVymazat