pondělí 28. května 2012

Arrow 25 (Hacker) - můj první spalovák

Tak jsem se dočkal. V sobotu jsem si byl vyzvednout svého prvního spalováka. Je to již letadlo, které Hacker nevyrábí, ale jeden dobrák je rekonstruuje a tak ho mám jako nového, vlastně mám ho nového. Arrow 25 je vedený jako akrobat F3A, je to středoploch, ale jeho chování je jako u hornoplošníků trenérů. Pár technických parametrů.

Rozpětí: 1280mm
Délka: 1050mm
Motor: MVVS 4,6ccm
Serva: Hitec HS-322HD

Tady je první statické video po té, co jsem si jej postavil doma na stůl.


A pokud by to někomu na trubce zlobilo, tak ještě obligátní Vimeo.


Video jsem dělal již na nové kameře, ale Pavlík chtěl škudlit a tak to natáčel v 50i a jen jsem si s tím přidělal práci. Ale o tom všem až v jiném povídání o kameře a natáčení.

Žádné komentáře:

Okomentovat