středa 4. června 2014

RC Mapy stále prakticky mimo provoz

Jeden z mých nejoblíbenějších webů je stále churavý a jeho využití je velice komplikované. Jedná se o úžasný projekt www.rcmapy.com. Tento web mapuje modelářské plochy a to včetně mých oblíbených svahů. V minulosti bylo možné lokality přidávat, přidávat komentáře, přidávat fotografie. Bohužel Google na svých mapách změnil rozhraní a od té doby RC Mapy fungují tak na 10%. Já osobně mám problém s tím, že pokud jdu rovnou na RC Mapy, tak se nedočkám zobrazení. Pouze za předpokladu, že jdu přes link na konkrétní lokalitu, tak mohu RC Mapy trochu využívat. Bohužel ostatní funkcionality nefungují a to je děsná škoda. Přes Facebook jsem kontaktoval majitele a ten mi sdělil, že o problému ví, ale bohužel nemá prostor se programovým změnám nyní věnovat a to je obrovská škoda, jelikož to pomalu a jistě pohřbívá jeden z nejlepších modelářských projektů. Přitom by bylo tak skvělé na tomto projektu pracovat a dále jej rozvíjet. Sám bych uvítal

  • verzi pro mobilní zařízení jako je tablet, či smartphone
  • možnost u svahů definovat směry větru a pak dle toho filtrovat
  • využívat GPS v zařízeních a nabízet svahy podle aktuální předpovědi, či reálného větrného reportu a podobně
Tento projekt je populární po celém světě a tímto ztratí příznivce. pokud nebudou příznivci a lidé nebudou přidávat lokality, nebudou žádné RC Mapy a tento nástroj ztratí opodstatnění.

Opravdu není možné s RC Mapami něco udělat? Já myslím, že šlo a komunita, která by podpořila majitele by nebyla rozhodně malá. Já sám pracuji v IT, hlásím se jako první.

1 komentář:

  1. Ono to taky v poslední době bylo takové všelijaké. Dynamické QR kódy nefungovaly, respektive měly tak krátkou platnost, že to byla prakticky týdenní záležitost. Asi nějaká free varianta generátoru QR kódu. Ale kdo jsem já, abych to hodnotil? Já mám svoje oblíbená místa a nějak už nejsem ve věku objevitele. :)

    OdpovědětVymazat