středa 16. července 2014

Expedice Himalaya: Volba modelu Libelle

Dost intenzivně jsem řešil, jaký model s sebou vzít na naše putování po severní Indii, Himalájích. Ač se to může zdát byt snadné, nebylo tomu tak. V Himalájích, ve vyšších oblastech nejsou k dispozici krásné travnaté kopce, jak je známe například z Alp. Většina kopců je dost kamenitých a tak nějaké kompozitové brousky tedy nepřicházejí v úvahu. Hledal jsem větroň, který bude malý, bude dobře létat, bude snadno opravitelný, bude lehký a nebude stát "majlant". V minulosti jsem obdivoval model Alula od Dream Flight, jenže ten se již přestal vyrábět (zatím) a pak jsem si uvědomil, že firma Dream Flight začala vyrábět model nový. Jedná se o malé F3K s název Libelle.



Ano, to by mohlo být to pravé. Křídla i ocasní plochy z EPP, gondolka také z EPP zespodu vyztužená jakýmsi plastem. Začal jsem prohledávat videa na Youtube a tato mě přesvědčily, že to bude ta správná cesta.


Model Libelle by měl být tou správnou volbou, jelikož jako F3K jej budu moci vyhodit výše, dá se pořádně zpomalit a v případě potřeby chytit do ruky a v případě havárie snadno opravit.

Nelenil jsem a model jsem objednal.

2 komentáře:

  1. Krásnej model a správná volba, taky sem ho měl než sem vyměnil a ve všem vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, to je fakt fajn věc. :) Zkusím si ho tak nějak sehnat taky, třeba v bazaru. Po delší době jsem se k modelařině zase vrátil – děti odrostly, barák zaplacený, tak co dělat, že? Pořídil jsem si už nářadí a tyhle věci, takže teď už jenom něčím začít. Jen to nechci uspěchat. Přeci jenom v létě budu více venku a do podzima času dost. :)

    OdpovědětVymazat