úterý 1. července 2014

Krátké představení..

Dobrý den
Zdravím poprvé  na tomto blogu pravidelné i náhodné čtenáře.Kolega Pavel Kratochvíl -  Kraťas mi dal důvěru abych se podělil o své zážitky a příhody z modelářské části mého života.


Takhle nějak vypadám, pokud je hezky, mám propustku a trochu fouká. V dílně mi zatím odpočívá nyní  cca 9 letadel. Nejsem vyhraněným příznivcem jedné kategorie, stavím a lítám s tím co se mi líbí  a co se vejde do auta. Nebráním se "houbám" , "kuličkám" i když balza je balza a kompozit řeže vzduch jako nic. Jedině co jsem definitivně opustil jsou spalovací motory. V paneláku to přece jenom není ono a elektropohon spěje k čím dál větší dokonalosti. 
Hlavní část mých příspěvků budou popisy stavby létajících strojů. Možná přibudou i popisy míst, kde má létající zařízení okusí vzduch.  Myslím si, že jako úvod to stačilo a příště už o něčem konkrétním.
Pajan

1 komentář: